AGENDA JULIOL 2019
Benvolguts i benvolgudes amics/amigues;
Tot seguit trobareu l'agenda d'activitats de la cobla Reus Jove pel mes de juliol, amb un paper destacat als aplecs sardanistes i els cicles d'estiu.

JULIOL 2019:
Divendres 12 de juliol. VILAFRANCA DEL PENEDÈS. Ballada de sardanes. 22 h. Parc Tívoli. ballada del cicle d’estiu.
Dissabte 13 de juliol. EL PLA DE SANTA MARIA. Aplec de sardanes. tarda 18:30 h. Nit a les 23 hores. NOU EMPLAÇAMENT: Recinte de La Fàbrica. Serà amb la Cobla Reus Jove.
Diumenge 14 de juliol. LA MUSSARA. Aplec de sardanes. Matí i tarda. Cobla Reus Jove. A les 11:45 h i 17h. Davant del refugi de la Mussara.
Dimarts 16 de juliol. CAMBRILS. Ballada de sardanes a les 20 hores. Plaça del Pòsit. Actes de celebració de la festa de la Mare de Déu del Carme.
Divendres 19 de juliol. TARRAGONA. Ballada de sardanes cicle d'estiu. A les 21 hores. Rambla Nova de Tarragona, davant el monument a la sardana.
Dissabte 20 de juliol. L’HOSPITALET DE L’INFANT. Aplec de sardanes. Ballada a les 19:30 hores. Plaça coll de Balaguer. Cobla Reus Jove a la tarda, a la nit cobla Ciutat de Cornellà.
Dissabte 20 de juliol. L’HOSPITALET DE L’INFANT. Aplec de sardanes. Ballada a les 19:30 hores. Plaça coll de Balaguer. Cobla Reus Jove a la tarda, a la nit cobla Ciutat de Cornellà.
Dimecres 24 de juliol. TIANA. Ballada de sardanes FESTIVAL DE COBLES I COMPOSITORS. Cicle de 4 setmanes, cada setmana dedicada a un compositor diferent. En aquesta ocasió, amb molta satisfacció la cobla Reus Jove us anuncia que ha estat convidada a participar en aquest prestigiós cicle musical de sardanes, amb una selecta audició de sardanes del nostre representant i contrabaixista, n'Eduard Sendra Nogués del qui oferirem 9 sardanes de la seva producció sardanista.
Dissabte 27 de juliol. TORREDEMBARRA. Aplec de sardanes. plaça Josep Valls Ibern (tocant a la platja i passeig marítim). A les 19 hores cobla Reus Jove. Després de sopar, a les 22:45 h. actuarà la cobla Principal de Tarragona.
Diumenge 28 de juliol. RODA DE BERÀ. Ballada de sardanes. Plaça Sant Jaume. (A baix a mar) A les 20 hores. (Acte d'inauguració de les obres de reforma de la plaça)
Dimarts 29 de juliol. RIUDOMS. Ballada de sardanes a les 20 hores. Ermita de Sant Antoni. Cloenda del cicle d'estiu a la fresca. Després de la ballada, hi haurà un sopar de germanor.
NOTA: Inicialment us havíem anunciat una ballada pel diumenge 28 al Vendrell però ha estat canviada de data, i la farem el dimecres dia 15 d'agost a La Rambla.
Comentaris