DIUMENGE 29 DE NOVEMBRE. CONCERT AL TEATRE BARTRINA
Benvolguts amics i amigues!
Com ja fa setmanes que us venim anunciant, el diumenge 29 de novembre a les 18 hores celebrarem el concert commemoratiu dels 18 anys de la cobla Reus Jove al teatre Bartrina de la ciutat de Reus.
Com ja fa setmanes que us venim anunciant, el diumenge 29 de novembre a les 18 hores celebrarem el concert commemoratiu dels 18 anys de la cobla Reus Jove al teatre Bartrina de la ciutat de Reus.
La cobla Reus Jove en un concert al teatre Bartrina el febrer de 2015. |
La cobla ha estat preparant des de fa setmanes un selecte programa de música per a cobla i sardanes.
El concert estarà sota la direcció musical del mestre Francesc Gregori, actual director titular de la formació des de l'any 2003.
![]() |
Francesc Gregori, director |
També comptarem amb la inestimable ajuda i col·laboració desinteressada del nostre bon amic, i percussionista en Gerard Pouget (el nostre percussionista habitual de la cobla a les festes majors de Reus).
![]() |
Gerard Pouget, percussió |
El programa del concert constarà de dues parts, amb el següent repertori:
Primera part:
1) TARRAGONA (SARDANA) – ENRIC CASALS I
DEFILLÓ
2) MINIATURES (SUITE) – FRANCESC BASIL I
OLIVERAS. Breus impressions per a música de cobla.
I.- HIMNE A LA NATURA
II.- SOLITUD
III.- DORM NINENTA..., DORM.
IV.- A PLE CAMP
V.- CAPVESPRADA
VI.- FENT CAMÍ, ALEGRAMENT
VII.- A LA PLAÇA HI HA
BALLADES
VIII.- A MISSA PRIMERA
IX.- MAINADA JUGANT A L’ERA DE
LA MASIA
X.- ENYORANÇA
XI.- FINAL
3) CONTRADANSA
D’ALENTORN (GLOSSA) –
MANEL OLTRA I FERRER
4) HYLDA
(POLCA) – JOSEPH REYNAULD. Polca per a trompeta solista i cobla. Arranjament
per a cobla i percussió de Jordi León i Royo.
Solista de trompeta: Carles Martí i Frasquier.
Caixa: Gerard Pouget
Caixa: Gerard Pouget
Segona part:
1) BARCELONA 1957 (SARDANA) – ANTONI ROS-MARBÀ
2) IMPRESSIONS CAMPEROLES (SUITE) -
JOAQUIM SERRA I COROMINAS
I.- ALBADA
(Moderat)
II.- MAINADA
JUGANT (Viu)
III.- SOTA
ELS PINS (Lent, poc a poc)
IV.- LA VALL
DELS ECOS (Viu)
V.- FESTA
(Mogut)
3) TROMBONS TREMPATS (MARXA) – EDMUND
LÖFFLER. [ESTRENA] Per al lluïment de tres trombons solistes. Arranjament per a tres
trombons de vares, cobla i percussió d’Eduard Sendra i Nogués. Caixa: Gerard Pouget
Solistes de trombó: Aureli Andrés, Joan Ballart i Xavier Idiarte
4) REUS JOVE (SARDANA) – EDUARD SENDRA I NOGUÉS
Si voleu reservar les vostres entrades, podeu fer-ho a les taquilles del teatre (de dimarts a divendres de 18h a 20h, i una hora abans de l'inici de cada espectacle) o també les podeu reservar per la pàgina web del teatre: (cliqueu al següent enllaç) http://www.teatrebartrina.cat/ o bé directament a l'enllaç de la compra de les entrades
https://www.4tickets.es/Bartrina/public/janto/main.php?Nivel=Evento&idEvento=TB114
https://www.4tickets.es/Bartrina/public/janto/main.php?Nivel=Evento&idEvento=TB114
Recordeu que el preu simbòlic de 5 euros, serveix per sufragar les despeses d'obertura del teatre, els tècnics de so i llum, els acomodadors, la neteja del teatre, les taquilles, etc...
Us esperem al Bartrina per venir a fer-nos costat per celebrar aquesta majoria d'edat de la cobla Reus Jove.
EL CONCERT D'ANIVERSARI volem que sigui una festa. Tindrem algunes sorpreses que no us podem desvetllar fins al moment del concert.
NO US EL DEIXEU PERDRE!!!
Comentaris